🔮دوره آموزشی قانون جذب و کسب موفقیت:🌼🎯


قوانین کیهانی موفقیت🔮


☑️خودباوری


🙁چرا من نمیتونم همسر الهیم رو جذب کنم؟

☹️چرا من نمیتونم با کسی که دوسش دارم ازدواج کنم؟

😕چرا من هر رابطه ای که شروع میکنم زود تموم میشه؟


✅دوستان خوبم، در بحث جذب روابط همه چیز به 👈خودباوری و عزت نفس👉 شما برمیگرده. دنیای بیرون و نوع روابطتون با آدمها انعکاس و آینه تمام نمای دنیای درون و نوع ارتباط خودتون با  خودتون هست👩، نه بیشتر و نه کمتر..


🔰به هیچ عنوان دنبال دلایل بیرونی نگردین، باور کنید نه کسی شما رو جادو کرده و نه کسی براتون دعا نوشته،❌ حقیقت اینه که شما خودتون خودتون رو جادو کردین. ❗️


◀️وقتی فکر می کنید و باور دارید که شما بی ارزشتر و حقیرتر از اونی هستید که شخص دلخواهتون عاشقتون بشه و بخواد باهاتون ازدواج کنه. 


◀️وقتی خودتون رو لایق بهترین ها نمی دونید. 


◀️وقتی از خودتون راضی نیستین و از خودتون بدتون میاد.


◀️وقتی خودتون رو دوست ندارین و مدام خودتون رو سرزنش می کنید.


◀️وقتی مرتب به خاطرات بد و شکست های گذشته تون فکر می کنید.


❇️با این باورها و ارتعاشات منفی و عدم خودباوری طبیعیه که هر رابطه ای که شروع کنید محکوم به شکست خواهد بود. ⛔️


☑️چون جهان هستی با مجموعه قوانین دقیقی آفریده شده که طبق این قوانین، نتیجه ارتعاشات اعمال، افکار و باورهای خودتون عینا به خودتون منعکس و به جهانتون جذب می شه. ♻️


✅پس اگه می خواین روابط خوب و عالی و دایمی داشته باشین، اول خودتون رو دوست داشته باشین😘 ، دوم به خودتون ارزش قائل باشین😇 ، سوم باور و ایمان داشته باشین که برای تک تک انسانها زوج و همسری دلخواه و الهی وجود داره💑 ، و چهارم باور و ایمان داشته باشین که خداوند و کائنات در قبال تمام انسانها بسیار بخشنده و سخاوتمند هستند و هر چیزی رو که با ایمان بخواین به شما میدن😍. 


🌹موفق باشین و تنها عشق حقیقت دارد🌹


Chanel:  @Piroz_20